nesli_han12a Seyma2302 aslında sürekli sürmeyin diyorlar krem çünkü oranın tenin florasını bozuyormuş. Ben sürmüyorum sürekli o yüzden
Gzmcnrats nesli_han12a ben kullanıyorum dogdugu günden beri sürekli zeytinyağı kullanıyorum saf degil ama pişik kremlerinden daha saftır bu zamana kadarda hiç pişik olmadık kızarıklık bile olmadı yumusacık oluyo poposu önlem amaclı diyosanız bence zeytinyağı kullanın zararı yok sürekli krem sürmekten cok daha iyidir
Gzmcnrats nesli_han12a ben kullanıyorum dogdugu günden beri sürekli zeytinyağı kullanıyorum saf degil ama pişik kremlerinden daha saftır bu zamana kadarda hiç pişik olmadık kızarıklık bile olmadı yumusacık oluyo poposu önlem amaclı diyosanız bence zeytinyağı kullanın zararı yok sürekli krem sürmekten cok daha iyidir
Gzmcnrats nesli_han12a ben zeytinyağı kullanıyorum ilk dogdugu günden beri her altını actıgımda kullanıyorum hiç pişik olmadı kızarmadı bile yumusacık oluyo poposu yanlız saf degil saf bulamıyoz burda memleketten getirdiğimde az onu hergün bi cay kaşığı içiriyorum o yüzden marketten alıyoz inş memlekette gidince alcm
Ahmetcinar Ayseguler hayır hiç kokusu yok. Beyaz yoğun bir kıvamı var ve hemen gitmiyor üzerinde kalıyor. Mama market diye bir yerden alıyorum bebek ürünleri satan her yerde oluyor genelde. Fiyatı 25 lira
ErtugrulAnnesii Ayseguler çok doğru pişik olduktan sonra tedavisinde kullanılıyor sürekli kullanım yanlış Hametanı ben bepanthol ve sudocremi dönüşümlü kullanıyorum her alt değiştirmesinde sürmüyorum çokta masum değiller hiç biri
RahAyDoruk ErtugrulAnnesii kesinlikle katılıyorum ben günde bir defa banyo sonrası masaj yaparken sürüyorum sebamed pişik önleyici hafif kızarık gibi olunca da saf zeytinyağı sürüyorum anında geçiriyor 😊
RahAyDoruk Gzmcnrats bebeğiniz kaç aylık zeytinyağını bebeğe mi veriyorsunuz ve ne için veriyorsunuz 😌
nesli_han12a https://www.instagram.com/p/Bz07hXcjlXl/?igshid=sv8i0ya7uz09 Bu ürünlerde kimyasal yok. Diğer bildiğimiz bütün kremler kimyasal madde içeriyor bebeklerimizin poposu kimyasal maddeyle tanışmış oluyor bu sayede . Mühendisoğlu nu takip ederseniz paylaşımları güzel bilgiler içeriyor okumanızı tavsiye ederim çok faydalı şeyler paylaşıyor
nesli_han12a Okumadığımız ilaç, ürün içeriklerini mühendisoğlu biz anneler için araştırmış incelemiş sayfasına bi göz gezdirmeden geçmeyin derim Harika bilgiler var. 💫👍👍
Arenn Ayseguler desitin in mor olanı 40 tl falan ama indirime girince stoklıyorum trendyol dan ebebekten falan 20 tl ye almış oluyorum kızarsa bile sürüyorum hemen geçio
RahAyDoruk Ayseguler ben sebamed kullanıyorum memnunum ama her alt açmada pişik kremi Sürmene’inizi tavsiye ederim biraz havalandırın bebeğin altını ben öyle yapıyorum 15 dakika kadar açık bırakıyorum hem rahatlıyor ben sebamedden memnunum ama zeytinyağını tek geçerim pişikte 😌
Gzmcnrats RahAyDoruk 2.5 aylık anne sütü hiç almıyo mama ile besleniyo oda kaka sorunu oluşturuyo o yüzden çay kaşığı ile azcık manasına koyuyorum