YigtnAnnesi cok sık mi emziriyorsunuz? Sanki gaz sancısı ondan bana 2 aylık bebek 6 kilo fazla gibi geldi yanlış anlamayın sakın beni. Benim kızım 3 aylıkken o kilodaydı. Normaldi ayıma göre sizi duyunca şimdi şaşırdım. Tabi her bebek aynı kiloda olacak değil ancak sık besleniyor sanki. Gaz yüklüyor olabilir misiniz? 2-3 saatte bir emzirmemi tavsiye etmişti doktorum bende öyle ilerledim düzene soktum ve sab simplex kullandık. 3×15 damla olarak 6 saatte bir damlatıyordum. Düzenli olarak ilacı kullandım masajla destek ve emzirme sürelerine dikkat ettim. Her zaman emzirmedim öyle. Lütfen kilosuna takılmayın bebeğiniz kilosu normal seyrinde gitmesi her zaman en doğrusu.