Benim oğlumda tuvaletini yapmakta resmen işkence çekerdi 3. ayımıza yaklaştık çok şükür kendi kendine yapmayı başardı. Biz 10 günlükten 1 buçuk aylık olana kadar neredeyse aguline gaz damlası kullandık o rahatlatıyordu çok şükür. Tuvaletini yapmakta zorlandığı için memeyi de gözü görmüyordu. Ben her defasında tamam annecim yapıcaksın diyordum ve hep emerken konuştum yapıcaksın edeceksin falan diye sakin bir ses ile. Oda hep emerken yapardı tuvaletini. Gaz masaları yapın, popo deliğini kulak çubuğu işe uyarın. Delik etrafına daireler çizin, poposunu yavaş şekilde gerdirip gerdirip bırakın. Doktorlar da acile gitseniz bir çubuk ile deliği uyarma işlemi yapıyorlar. Karnını saat yönünde daireler çizin. Göğsünden aşağıya doğru iki elinizle hafif hafif sıvazlayın. Ayaklarını bisiklet sürer gibi büzüp düzeltin. İnşallah bebekte rahatlar. Çok çekmiştim ve o kıvranırken ben kahroluyordum yani elimden anca böyle şeyler ile destek olabildim. En kısa sürede normale döner Allahın izniyle 🌸