defnes32 yaptım bitti gibi balkon camlarını sildim blkondaki dolapları temizledim perdelerimi yıladım camları eşim sildi diğerlerini balkon camı mutfak camı dışındskileri silemiyorum sadece. İçten silebiliyorum onları hallılarımı hep makşnada yıkanabilir halıya çevirdim 2. Çocuga hamile oldugumu öprenince şimdide zamanında iyi almışım makinaya ayıyorum ertesi gün seriyorum hemen kuruyoda mutfak dolaplarına grlirsek haftada 2 defa kapakalrını siliyorum sürekli bebelerimin parmak izlerini falan görünce sinir oluyorum silmeden duramıyorum içlerinide ayda 1 temizliyorum evi zaten hergün aüpürğyorum siliyoeum haftada bir de ayriyeten bez kova rlimle siliyorum yerleri kadir ezildi gibi azıcık temizlik düzen takıntım var pis biyer gçrdümmü dayanamıyorum ama çok temizlik yapa yapa ellwrim maf oldu ilaçlar detsrjanlar yüzüne ellerimde egzama çıktı