Neseli5 Paradiseeeee tabi tabi bebeğimin geleceği için istiyorum zaten, ama biryandan bensiz kalması bilemiyorum işte ne zormuş bebekle karar vermek 😔
Suna-58 Neseli5 Kesinlikle çalışırdım tabi bakan varsa anneniz varmış bırakın bozulsun düzeni kreş yaşı gelene kadar bozulur sonra düzelir el değil ya anneniz ne olacak sanki sizde annesiniz herşey evlatlar icin ayrıca ağaç yaş iken eğilir gençken çalıştın calistin çalışmadın ne cocugun icin hayal ettiğin yaşantıyı sağlayabilirsin ne de emekli olirsin ne de ekonomik özgürlüğün olur anca koca eline bakarsın. Ayrica kim ister çocuğundan ayrılmak ama çocuklarımızı icin ayrıca çalışan anne daha çocukla psikolojik olarak daha ilgili oluyor suçluluk duygusundan diğer türlü anneler bazen couktan bile bunalıp çocuklarına sert tepkiler gösteriyor.
Neseli5 Suna-58 yorum için çok teşekkürler,o kadar güzel ve sağlıklı cümleler ki ,duygularıma tercüman oldunuz,başka bir bakış açısı kazandım , kreşe başlayınca herşey daha güzel ilerler bilmiyorum kaç yaşında alıyorlar ama
emineylem1 Suna-58 vicdan yapıyorum ayrıca iş yorgunluğu ordaki sorunlar… Hiç geçmeyecek buyuse bile pişman yasayacagim … En güzel anlarında yanında değildim diye … Keşke atanmam bu kadar zor olmasaydı atandıktan sonra birakamiyorum
yusufarasmom Neseli5 eğer gözünüz arkada kalmayacaksa güveneceğiz birileri varsa çalışın benim güvendiğim tek kişi annem onun dışında kimseye bırakamazdım bakıcı falan vs asla güvenemem yani kısacası sizin güveneceğiniz biri varsa olabilir çalışın
3anneelif Neseli5 bozsun bişey olmaz Üstelik anneniz bir sene idare eder kreşe verirsiniz sonra hem ne güzel annenin bakma imkanı varmış ben iki bebemi bakıcıya sonra kreşe verdim şimdi üçüncüye bakıcı Arıyorum valla büyüyünce hatırlamıyorlar bile bebekler anneden bir uzaklığı eksiklikleri de olmuyor korkmayın bu devirde evde oturmak zor sıkıntı ve hazır teklif gelmişken değerlendirin
Neseli5 3anneelif çok teşekkürler yorum için,içim rahatladı, bebeğim sanki benden uzaklaşacak gibi hissediyordum,aramıza mesafe girince
3anneelif Neseli5 yok aşkım hiç korkma bak şanslısın annen bakacak ben yabancı ellere verdim hiçte sorun yaşamadım çok iyilerdi çocuklarım da bana ayrı düşkündür öyle bağ kopması falan yok yani zaten beşte işten çıkıyordum hafta sonları evdeydim senin de saatlerin iyi olur umarım sıkıntı olmaz
Neseli5 3anneelif inşallah canım ya,valla içime su serptin ,tabi haftasonu çalışma yok,iş çıkış saati de 5 gibi bakalım, bebeğim mutlu olsun yeterki
zarifbirhanim Neseli5 Kesinlikle çalışırdım. Hayatta yarinin ne olacağı belli değil. Domatesin bile 30 lira olduğu şu dönemde kazanacağım her kurus evladım icin daha önemli. Hem anneniz bakacakmis. Sizde eve geldiğiniz zaman bebeginizle kaliteli zaman geçirmeye özen gösterirsiniz
Melikebltc 2811uraz hemfikirim çalışmak çok önemli bence bebeğe de anneniz bakacaksa müthiş düzen oturur zamanla onu takmayın ben olsam teklifi değerlendirirdim
Mbebeh Neseli5 Ewet belki böyle teklif bir daha gelmez ama çocuğunun bu zamanları da bir daha gelmeyecek 😊. Kızımın arkadaşının annesi ilkokul mezuniyetinde demişti ki: Ne zaman büyüdü nasıl büyüdü hiç bilmiyorum çalışan anne olmak çok zor o kadar çok anını kaciriyosun ki çok çabuk büyüdüler cok.. Böyle demişti..
Neseli5 Mbebeh kesinlikle bu tarafı zaten içimi acıtan ,üzen nasıl yapıcam bunu düşününce yokmolmaz diyorum ama onun geleceğini de düşünmek zorundayım herşeyi
Bestemm Mbebeh yine görüyorsun büyüdüğünü evde onla olmak gibi olmuyor ama yine göreceksin her anını. Güvendiğin bir insan varsa bakacak daha kaliteli vakit geçiriyorsun çocuğunla akşamları Ev hanımı olan bisürü anneden.
Mbebeh Neseli5 Bu kadar üzülmene gerek yok canım başlarsın baktın güzel gidiyor herşey yolunda aliştınız ikinizde devam edersin. Yok olmuyor çocuğum da bnde yapamıyoruz ikimiz de mutsuzuz dediğin an bırakırsın en azından ilerde acaba kabul etseydim ne olurdu şuan nerde olurdum gibi düşüncen olmaz. Öncelikle teklifi mutlaka degerlendirmeni öneririm ha olmadı mı bırak arkadaşım seni zorla tutacak değiller ya 🤗😘😘