Merhaba anneler, uyuyamıyorum düşünmekten, 2 senedir çalışmıyorum, bebeğim 9 aylık,ona bakıyorum şuanda çalışmıyorum, belli bir yaşa kadar kendim bakarım sonra çalışırım diye düşünüyordum,fakat şöyle birşey gelişti ,çok iyi bir yerden teklif geldi ,hayatımda belki bir daha gelmeyecek teklif ,napıcam, ne karar vermeliyim diye düşünüyorum,kafam öyle dolu ki ,bir yandan bebeğimi bırakmak istemiyorum, kendim büyütmek istiyorum,bir yandan onun geleceği için çalışmak istiyorum,zaten çalışırsam bebeğim için çalışıcam, neyse karar veremedim arkadaşlar ,siz olsanız ne yapardınız?akıl verin bana 😔🙄