tugceee_56 her gün yatmadan önce sadece suyla yıkıyorum, haftada en fazla 2 defa biodermanın kuru ve atopiye eğilimli ciltker için duş yağı var rengi sarı hatta onu kullanıyorum şampuan olarak. Çıkınca ince bi müslin bezle vücudundaki suyu aldırıp (çok kurulama dedi doktorumuz) incia markasının yağıyla yağlayıp aynı markanın kuru cilt jrl kremiyle tüm vücudunu kremliyorum. Siveno markasının da bebek deterjanını kullanıyorum kıyafetlerinde. Bize haftada 3 gün kortizonlu krem vermişti doktorumuz ben onları bile bıraktım şuan ilaç olarak sadece Zyrtec damla kullanıyorum her gün 5 damla onu da yakında keseceğim inşallah. Sizin bebeğinizin cilt testinde alerjisi çıktı mı bizimkinin sadece fındığa çok az çıktı şuan fındık harici her şeyi yiyoruz ikimizde şükür ve vücudunda hiç bir şey yok şükür.