Selam kızlar oğluma alerji teşhisi kondu 2,5 aylıkken süt yumurta ve paketli gıdalar yüzünde ve kafasında egzamalar oluşmuştu yüzü geçti çok şükür kortizonlu kremle bol nemlendirmeyle ama kafası hem konak hemde egzama sürekli kaşıyo hep kanatıyorı hangi doktora gittiysek farklı birşey verdi denek oldu çocugum artık bıktık konak+egzama problemi olanlar nasıl aştınız acaba