Guneskiz48 canım tabiki herşeyi nazara bağlamıyorum nazara çok inanıyorum orası ayrı ama sürekli de korkuyla yaşamıyorum bu konuda çok rahatım yani. Mastit tabiki de herkeste olabilecek bişey yani tuhaf bi tesadüf oldu bi kaç yazı da okuyunca insanın aklına o geliyor. Hem Rabbime sığınıyorum dualar ediyorum hemde tıbbi yardımda alacağım doktora gideceğim bügün. Teşekkür ederim 🌸