tosbikinannesii ben de yaşadım aynı şeyleri, açken verin o memeyi sürekli bunun tek çözümü emzirmek çünkü. sağamayacağım kadar hassastı benim göğsüm parol içip duşa girip emzirdim o şekilde atlattım. Bir de merak etmeyin sütünüz azalmaz ama bir an önce açmanız lazım tıkalı göğsü çünkü tazyik problemi oluyor açılmazsa.