Sunlight iyi ki sizi gördüm. Bize de doktorumuz gece yarım saatte bir uyandığı için vermişti. Sıkıntı olunca ver diye. Ama diş çıkarma hastalıklar her gece verir oldum. Vermediğim gece genci tıkalı gibi oluyor. Zaten doğduğundan beri meme reddi, mukuslu kaka hep alerjiden şüphelendim ama bir türlü belli olmadı. Zaten 14 aylık oldu vereyim ben de o zaman. Herkes zaditen öcü deyip duruyor tıkanan uyuyamayan çocuk nedir anlasalar. Geçtiğini nasıl anladınız acaba ben onu soracaktım