Kızım 19 aylık, geniz akıntısı durumlarında zaditen şurubu kullanıyoruz, onu kullandığım zamanlarda gece uykusu çok güzel oluyor, ama diğer günlerde berbat oluyor, zaditen içtim mi emmeye kalkıyor sadece diğer zamanlarda yarım saatte bir emiyor geri uyumuyordu. Doktora sorduğum da rahatlatıyor o yüzden uyuyordur demişti bundan kaç ay öncesinde. Şu an aklımda tekrar randevu alıp gidicem. Ama size de sormak istiyorum acaba alerjik bir durumu varda farkında mı değildik?