Bebegimm1 Crcs bana doktor eger bebek rahatsiz degilse gazini cikartmakla ugrasma demisti o ayda ben ugrasmiyordum zaten gaz sorunu yoktu kendisi cikariyordu
Esoca38 FulyaK evet muhakkak alıyorum bazen öyle dalmış oluyor ki uyanmiyor bile. Uyandığında da tekrar emzik verip pispislayarak uyuturum :) muhakkak alın uyusa bile çıkartmadan uyumasına izin vermeyin çok şiddetli sancılar cekiyolar sonrasında yavrucaklar