Crcs Oğlum 3 Ay 26 günlük. Çok gaz sancısı olan Bi bebek değil fakat tuttuğu zaman ugrastiriyor doğal olarak. Sorum şu ki emzirme sonrasi ne zamana kadar mide gazını almam gerek?
Anneninsesi0 Crcs emzirdikten hemen sonra almalısın beklemeden. Beklersen Bağırsaklara iner sancı yapar. Doğumumu yaptıran ebe söylemişti
Songena19 Crcs ay bizde 3ay26 günlüğüz kızım valla bazen uykusu bölünmesin diye gece çıkarmıyorum sabaha doğru kendi çıkarıyor gazını 😅
BelaCivciv Crcs 3 ay 10 günlük kızım, 3 aylık olduğundan beri sadece uyutacaksam ben yapıyorum onun dışında kaldırıyorum kendi çıkartıyor. Belki bebekten bebeğe fark ediyordur ama 3-4 ay itibariyle kendileri yapabiliyorlar
Crcs Anneninsesi0 evet o şekilde yapıyorum ama kaç ay devam edeceğiz artık kilosundan dolayı zorlanıyorum çünkü..
Anneninsesi0 Crcs yani bebekten bebeğe fark ediyor sanırım. Ben 3 ayından sonra bıraktım hiç yapmadım gazını çıkarma işlemini. Kendi kendine çıkarıyordu
Crcs Anneninsesi0 anladım kendi kendine kısmı başlayınca gönül rahatlığıyla bırakabilirim demek ki. Teşekkür ederim 🐣
Crcs Songena19 evet tavşan uykusu zaten :) Bi de maşallah büyüdükleri için benim artık sırtım ve uykum engel oluyor 🥲
Songena19 Crcs evet maalesef hemencecik uyaniyorlar artık kendileri çıkarabilir diye düşünüyorum gazını
BelaCivciv Crcs Evet genelde sabaha karşı çıkarmaya uğraşıyor😅 Ama o da zamanla geçecektir, uykuları tam oturduğu zaman inşallah
FulyaK Esoca38 emerken uyuduysa da uyandirip gazini aliyor musunuz? Ben uyandirmaya kiyamiyorum ama dogru mu yapiyorum bilmiyorum
Esoca38 Crcs bende öyle oldu evet çünkü kendileri de çıkartabilir ama yinede çıkarıyorum ben çok gazlı Bir Bebek benimki :)
Esoca38 FulyaK evet muhakkak alıyorum bazen öyle dalmış oluyor ki uyanmiyor bile. Uyandığında da tekrar emzik verip pispislayarak uyuturum :) muhakkak alın uyusa bile çıkartmadan uyumasına izin vermeyin çok şiddetli sancılar cekiyolar sonrasında yavrucaklar