Çozuğu yere atın orda anca gelişir. Yüz üatü aktiviteler yapın.. ben kızım 2 aylıktan beri her gün bir saat spor yaptırdım. Başını ilk günden tutardı kaldırırdı. Bu her bebekte olmaz kardeşimin bebeği mesela 5 aylıkken tam tutmaya başladı kafasını. Ben kızımı alır yere oturturdum ben de karşısına bacaklarımı açar otururdum tam önümde olurdu. Ellerini dizlerine koyardım. Komut verirdim böyle kalacaksın bakalım ne kadar duracaksın hadi sayalım derdim. Başlardım saymaya. O da bişey yaptığını sanarak heyecanlanırdı. 5 de düşerdi 10 da düşerdi 20 olduk 30 olduk derken ben hep desteksiz oturttum . Yani etrafına yastık fln da koymazdım. Battaniyeden 2 kat yer oyun halısı gibi bişey yaptım. Dönmeyi de 6 aydan hemen önce başladı. Yere attıktan sonra yoksa koltuklarda tutunca bişey olmuyo. Şu an 8 aylık desteksiz oturuyo arada düşüyo tabi. Dediğimi deneyin hem eğlenceli sonra alkış aferin fln da yapın öpün tekrar yapmak isteyecektir.