Bildigim kadariyla 55. Haftada bir atak var bunu yasiyor olabilirsiniz. Benim kizim 14 aylik, zaman zaman sizin dediginiz gibi 5 dakika yanimdan ayrilmaz, zaman zaman evde yarim saat odadan odaya gezinir.
Son zamanlarda fark ettim ki atak dis vs. Disinda eger benim kafam doluysa biraksa da is yapsam keske kendi takilsa diye icimden gecirirsem bir sekilde hissediyor ve sanirim kaygilanip bana daha da yapisiyor. Ben oyle zamanlarda kucagima alip yarim saat 1 saat o sikilip kucagimdan inene kadar opuyorum, gidikliyorum bol temasli oyunlar oynuyorum. O sekilde yatisiyor genellikle.