Kızlar 13 aylık olduk ama git gide düzelecegı yerde oglum iyice huysuzlastı bana olan bagımlılıgı asırı şekilde arttı 1 dakika kucağımdan inmiyor sürekli emmek istıyor memeyi çektiğim anda yere bıraktıgım anda kendını yerlere atıyor tıkana tıkama ağlıyor asla oyuncaklarıyla oynamıyor tek odağı benim kucağımda taşımaktan bel fıtıgı oldum her yerim agrıyor babasına gitmek istemıyor biraz önce duşa girdim tüm apartmanı ayağa kaldırdı 5dk içinde geri çıkmak zorunda kaldım beyin sendromu bu nolur geçecek diyin ya ne zaman kendı kendıne oynamaya başlatacak nefes almak istıyorum 😷