Duyguuuus yanlış hatırlamıyorsam 2,5 3 aylık filandı o zamandır tek yıkıyorum. Aslında yeğenlerimi yenidoğanken bile tek yıkamışlığım oldu ama demek kendi çocuğu olunca insanın korkuyormuş baya 😊 küvete filesini takıyorum, takmadan yıkayamıyorum. Her gün yıkamaya çalışıyorum haftada 2 kez şampuan kullanıyoruz çünkü alerjimiz var 😊