Duyguuuus doğduğundan beri ilk banyosunu sadece kayınvalidemle yaptık gerisinde hep tek yıkadım duşa birlikte giriyoruz onu kuvetin içine yatırıyorum bana fileyle yıkaması daha zor geldi ya da bende ki file dandikti bilmiyorum kayıyordu aşağı doğru hep bende direkt küvete koyuyorum kıyafetlerinden de başının altına koyuyorum bakınıyor 5 dakika. kovaya su doldurup önce ben yıkanıyorum sonra onu soyup yine kuvetin içinde yıkıyorum en son başını yıkaması zor oluyor küvette bende yere oturmuş oluyorum zaten alıyorum kucağındayken döküyorum saçlarına da yani ben ne zaman girsem o da giriyor banyoya tabi başımdan aşağı şırıl şırıl akan suya hasretim ama olsun 😂