yusufmertmom yani sana tavsiyem emzirmekte inatçı ol kız kardeşimde yaşadık aynı sorunu stresten kesinlikle uzak durmalısın olabildiğince bebeğinle yalnız vakit geçir makine konusunda biraz erken bence emzirmeye yoğunlaş o emdikçe çoğalacak sütün gazlı bi bebek mi bilmiyorum ama yediklerine dikkat et sıvı ağırlıklı beslen bu ilk ay biraz zorlu geçiyor sonrasında inşallah rahatlarsın ama lütfen önce 🤱🏻 Çünkü daha çok küçük eğer çok ağlaması varsa bebeğin bir kontrole gittiğinde baksınlar sütüne Allah kolaylık versin 🙏🏻🌺 güzel anne 🥰