Cik sağınca çocuğa süt kalmıyosa sağmayın bence.. ben burda hep okudum sağın sütünüz artsın falan diyorlar fakat ben sağınca bebeğime süt kalmıyodu tekrar dolması biraz zaman alıyor, o yüzden de artık sağmıyorum böyle sorunlar yaşamıyorum çok şükür 🙏🏻