Dogabebekkk 18 aylıktı kızım hamile kaldığımda. Doktorum direkt olarak bıraktır kızını demedi. Fakat zaten gayet emmiş, kendini şartlama zamana bırak dedi. Ben sadece gündüzden kesmek istedim yemek yesin diye. 21 aylıktı gündüzü kestim. Geceyi de kendisi bıraktı.