Dogabebekkk Kızlar sanırım hamileyim bebeğim 17 aylık memeye çok bağlı kesin değil ama kesinleşirse ne yapacağım bilmiyorum asla beklemiyordum ama belirtiler var adetim de geçti yarın kesinleşecek emzirirken hamile kalan var mı? Emzirmeye devam ettiniz mi?
Nesrincente Dogabebekkk 10 aylıktı oglum hamıle oldugumu öğrendiğimde suan 14 aylık emzırıyorum hala ama bıraktırıcam 1 aya kadar falan cunku doguma az kaldı
Demirac19 Dogabebekkk evet iki defadır emzirirken hamile kaldım devam emzirebilirsin ama doktorunla bunu konuşman gerek karnındaki bebeğin veya senin için bir sağlık sorunu teşkil etmiyorsa
Dogabebekkk Nesrincente Allah bağışlasın sağ Salim kucağınıza alırısınız inşallah 🙏 isteyerek mi oldu plansız mı biz korunuyorduk ama belirtiler var şuan kesin değil bakalım belki de değilimdir
Nesrincente Dogabebekkk sürpriz oldu bize prezervatif ile korunuyırduk nasıl oldu hala anlamadık nasipmiş dıyellim
Dogabebekkk Mrvln25 adetim hiç gecikmezdi bir hafta geçti koku hassasiyeti hafif mide bulantısı sık idrara çıkma bel ağrısı halsizlik vs vs çok belirti var bakalım değilimdir inşallah ama hamleysem de yapacak bişey yok
Dogabebekkk Elifffinnn10 bir kere geri çekilme oldu ama risksiz bir haftaydı. Geçen hafta yoğun akntım da oldu 😔
Dogabebekkk Elifffinnn10 ilk üç sene geri çekilmeye hiç hamile kalmadım planlı ilk denemede hamile kalmıştım kızım 17 aylık hiç beklemiyordum ama şuan baya belirti var sabah gebelik testi yapıcam hiç bu kadar gecikmemişti adetim de
Elifffinnn10 Dogabebekkk evet verir adetiniz kac gun gecikti ac olmak gerekiyor ya o yuzden sabah yapin diyorlar oruc tutuyorsaniz sahura doğru aciktiginiz zamanda yapabilirsiniz
Dogabebekkk Elifffinnn10 valla zaten sürekli aç gibiyim iki saat önce yedim şuan da midem kazınıyor 🥲 eşime aldırayım nöbetçi eczaneden. Çok teşekkürler 🙏