NesX Papatyamelek hiç öğünü yok mu 1 yaşında olmasına rağmen yanii hiç bir zamam olmadı mı? Bizimki de 10 aylık durum aynı da ne yazık ki
NesX Papatyamelek yemeyen bebek yemiyor durumu gerçekten merak ediyorum psikolojik olarak nasıl sakin kalıyorsunuz ben deniyorum bir de ardından oturup yarım saat ağlıyorum
NesX bisenakillisinzaten https://ty.gl/53sh7kzqf8 Bu şekilde oluyor yani mesela bizim ki kaşık almaz ama bir dolu kaseyi bununla yiyor kendisi. Tabii ben bu markayı kullanmıyorum ama aynısı