bisenakillisinzaten Bebeğim nerdeyse 8 aylık olcak asla ek gıda almıyor. Kaşığı veriyorum ağzına ağzını kapatıyor açmıyor. Önüne koyuyorum öyle de yemiyor. Ne zaman alışacak ben mi yediremiyorum anlamadım ki iyice de zayıfladı :(
Seymagil bisenakillisinzaten benim oğlum da 8 ay 1 haftalık aynı sizin yazdığınız gibi ne önüne koyunca yiyor ne ben yedirebiliyorum ağzını kitliyor 😂 bütün bebeler böyle bir dönemden geçiyor sanırım üzülmeyin 🌸
Birdunyabircennetannesi bisenakillisinzaten 10 aydan selam🙋 Aynı durumdayız ağzını bir kitliyor asla açmıyor 🤦
AyseNr01 Birdunyabircennetannesi Yemek istemiyor. 🤦🏻♀️ Yada aç olamayabilir. İyice açımasını beklediğinizde mi aynisini yapiyor
29052021 Birdunyabircennetannesi bizde 10 buçuk aylığız. Emmesi yok nerdeyse ve bu saate kadar ek gıdaya dair midesine hiç bişey gitmedi. Biraz su içti sadece. Çok zayıfladı ne yapıcağımı şaşırdım çok üzülüyorum
AyseNr01 Benimkide 6 aylıkken ağzını kitlemiyor ama verdiğimi geri tükürüyor bende inatla geri veriyordum. Agzini kitliyorsa dikkatini cekmeye calis bi cingirakla falan Yada yedirirken konus onunla. Ben konusuyorum bana bakarken agzina da veriyorum.
Birdunyabircennetannesi AyseNr01 7 saat aç kaldı 7 bak inatlastim ağladı çorba yapmıştım vermeye çalıştım 2 kaşık aldı bıraktı sonra bekledim tekrar ağladı açım diye tekrar vermeye çalıştım yok kaç kez teklif ettim almadı en sonunda meyve verdim tatlı şeyleri yiyor sadece 🤷
NesX bisenakillisinzaten 9 buçuk aylık hatta 10 aylık yemiyor. Hem de süper alerjik bir bebek. Ama gıda poşetleri aldım ondan ara öğün tüketiyor deneyebilirsiniz bu şekilde. Pankek vs önüne koyduğumda yiyor az da olsa. Ama hala tam bir öğünü yok. Mesela pankek yapıp karşısına geçip onu oyalayabilirsiniz.
bisenakillisinzaten NesX bişey yedirmeye çalıştığımı anlıyor inat eder gibi yemiyor resmen 🥲 gıda poşeti nasıl oluyor
NesX bisenakillisinzaten https://ty.gl/53sh7kzqf8 Bu şekilde oluyor yani mesela bizim ki kaşık almaz ama bir dolu kaseyi bununla yiyor kendisi. Tabii ben bu markayı kullanmıyorum ama aynısı
Papatyamelek Bebegim üç gün sonea 1 yaşına giricek anlatiginizin aynisi bendede var bi türlü ek gıdayla yıldızları barışmadı hic bisey yediremiyorum artik vermekten vazgeçtim ve kilosu 8 boyu 71 siz düşünün
NesX Papatyamelek hiç öğünü yok mu 1 yaşında olmasına rağmen yanii hiç bir zamam olmadı mı? Bizimki de 10 aylık durum aynı da ne yazık ki
Birdunyabircennetannesi AyseNr01 Yapacak bişey yok valla çok çabaladım olmadı bende sevdiklerini yediriyorum