Deletedmom_58 ilk zamanlar benimkinde öğürüyordu tatlı şeylere batırıp verdim tadı gidince yine almadı bir hafta annemlerde kaldığım sürece annem bıkmadan usanmadan verdi emziği ağzında tuttu öğürsede biraz çıkarıp geri veriyordu öyle öyle alıştı tuttu artık ısrarcı olmak lazımmış şuan emziksiz durmuyor