ysr_6336 Deletedmom_58 benimde bebeğim 54 günlük ilk hastanede verdik emdi ondan sonra ki zamanlar emmedi emiyor ben de çok istiyordum emsin ama emiyor😞
findikurdu Deletedmom_58 kızım 4.5 aylık baştan beridir hiç tutmadı taa ki 4.ayda tuttu hala bile sürekli tutmaz sadece uykuya dalmak için. Emziginiz belki ağzına büyük geliyordur farklı emzik denediniz mi hiç
Atatemel Deletedmom_58 emzik markası da önemli oğluma Philips Avent aldık emdi sonradan evde başka emzik vardı onu verdik emmedi avente devam ediyorum hem yumuşak hem uzun kullanımlı biraz pahalı evet ama.tavsiye ederim
Aselimmm3434 Deletedmom_58 inan benim bebeğinde öyle almadı şuan 7 buçuk aylik demin uyumadan önce ağzına verdim ve aldı emdide o şekilde uyudu ben şok oldum 😁
Seross10 ysr_6336 benim bebeğimde hastanedeki ilk gece emdi sevindim eve bir geldik öğürüyor memeyi alınca 2 buçuk aylık oldu ara ara veriyorum hep aynı tepki ittirme öğürmw bende zorlamadım
ysr_6336 Deletedmom_58 aynen benimde bebeğim öyle bala batırıyorum emziği tatlı olur belki emer diye emiyor bal tadı gidince geri atıyor 😂
findikurdu ysr_6336 ama bir yaşına kadar bal kesinlikle onerilmiyor bence öyle yapmayın tabi yine siz bilirsiniz ama Allah korusun ilerisi için sıkıntı olabilir
Deletedmom_58 findikurdu 0 6 ay emzik iyi geliyor ağzına ama genel olarak sevmedi philips avent emzik almak istiyorum ama çok pahalı
findikurdu Deletedmom_58 kiraz uçlu emzikler var onlar minicik benim kızım onu tutmustu mesela. Dolap veya gardıropsa bakabilirsiniz kullanılmamış avent emzikler uygun fiyatlı oluyor bazen
ysr_6336 Deletedmom_58 nerde otuyorsunuz hangi şehirde bende açılmamış bir kutu var phılıps avent Yakın olsaydık verirdim biz nevşehirde otuyoruz
kara_gktg Deletedmom_58 benim oğlumada ilk hastanede verdik onu aldı sadece damaklı emzik denedim onu almıyor öğürüyor aventin emziğini sevdi bitek
MimozaYT Deletedmom_58 ben philips avent kullanıyorum bebeğim 18 günlük ağzına büyük geliyor öğürüyor yavaş yavaş kendisi çeksin diye ağzına tutuyorum ama bebek küçükse başka emzik deneyin
Deletedmom_58 Atatemel evet bende onu almak istiyorum bakalım uyguna bulabilirsem alcam hemen Inşallah
Deletedmom_58 Aselimmm3434 evet şimdi benimki de uyuyacak ve emiyor çok şükür ama normal zamanda emmesi için philips avent deniycem bakalım
Deletedmom_58 ysr_6336 çok küçükmüş kuzum bence bal verme bir yaşından önce önermiyor doktorlar tabi annesi sensin sen bilirsin ama çok zararlı
Deletedmom_58 Aselimmm3434 bebekten bebeğe değişiyor demek ki onun da kendine has tarzı varmış annesi 🥰
Azar_sevval Deletedmom_58 benim Bebeğimde 16 günlük ilk doğduğunda aldı sonra almadı 90 tlye bir emzik buldum anne memesi ucu gibi onu tutuyor cok şükür tabi arada huysuzluk yapıyor ama sizin bebeklerininiz büyükse bilemem bu emzikte 6 aya kadar kullanılıyor