saclarinayildizdusmus evet canım zaten en büyük sorunumuz uykusuzluk. İlk aylar çok zor yemek yapıyordum bebeğim kolikti nerdeyse herşeyi bebeğim kucağımdayken tek elle yapmayı öğrendim yada yapınca biraz fazla yapıyordum ertesi güne yetsin, şimdi tabi bebeğim uzun bir öğlen uykusu yapıyor hem dinleniyorum hem yemek yapıyorum. Ben temizliği arka plana attım elimden geldiği kadar yapıyorum yada annem kız kardeşim gelince güzel temizlik yapıyorum. Öğlen bir 20 dk bile uzanıp gözlerini kapatabilsen ilaç gibi geliyor ☺