Ece UraSsmom kesinlikle daha kolay ilk bebede geçmeyen zaman su gibi akıyor hangi ara bu kadar büyüdü diye iç geçiriyorum bazen 🌸
UraSsmom Ece Yaa öyle valla o biraz üzüyo ama beni takmdiye 6 aylık olur mu çocuk diğeri 2 yaşında olacak, daha dün gibi yoğunbakıma bırakmışım göstermiyorlar da, bağıra bağıra ağlıyodum ne ara 2 yaş oldu 🤩
Neraops UraSsmom insan anne olunca zaman okdar çabuk geçiyor ki yarın Bi bakmışsın oyun oynuyorlar vallar 3.duşunuyor musunuz2😅
UraSsmom Neraops Ya bikaç sene düşünmüyoruz en azından bunsefer sıkı korunmaya çalışıyorum ama tabi 2 oğlum var bide kızım olsun isterim, belki de rahata erince istemeyedebilirim bilmiyorum 😂
Caglarass UraSsmom İnan bende çok gülüyorum herşeyi aşırı erteliyomuşum onu anladım. Tek çocuk hiç çocuk diyenlere kızardım ama öyleymiş ya hakkaten 😂😂 Yorgun bi aslan 🥺
saclarinayildizdusmus Demirac19 4 ay kalaıyor 2 yaşına girmesine yani kardeşi 4ay olunca o 2 yasına gircek 20 aylık olcak galiba gece uyudugu doğru ama anne olarak dinlenemiyoruz yine mesela şimdi uyudugunda yemek yada duş yada ütü yapıyorum kardeşi geldiginde bunları yapamıcam galiba çünkü zırtpırt uyanacak uyusada bende uyurum galiba nadıl oturcak fatklı bir düzene geçicegimiz kesin 🥰 bende oda ayrmayı düsünğyorum oda yapamasamda o babasıyla aynı odada kalır ben bebekle maksat uyandırmasın diye ama inşallah üstesinden gelebilirim
Demirac19 saclarinayildizdusmus gelirsin canım hiç merak etme ☺ ilk 3 ay alışma süreci biraz zor olabilir ama zamanla herşey yerine oturur odayı ayırabilirsen çok iyi olur senin için de 🌷
saclarinayildizdusmus UraSsmom ilki şuanda 1 yaş 3 aylık bende eylülde dopum yapacagım oğlum ocakta 12 de 2 yasına gircek 4 ay kala işte 2ncisi gelecek hesabım iyi degil kaç yıl oluyo 😁😁
UraSsmom Tubasahra Aynen öyle nasibi varsa kimse tutamaz maşallah 4 tane yavrun olmuş işte hepsi birbirinden kıymetli 🥰
UraSsmom Demirac19 Nisan 27 de 2 yaşını dolduracak cnm diğeri de aynı gün 6 ayını dolduracak 18 ay var aralarında tam. Tabi benim oğlum konuşamıyo ama anlatıyo yine de 🤭 Ağlar da sesini duyamazsam hemen elimden tutup götürüyo yanına yada bakıyorum bazen yavaş yavaş sallıyo hamağını 🥰 Yani hiç mi kıskançlık olmaz tabi ki oluyo oda daha bebek ama hırçınlığı yok şükür bazen işaretle oyun halısına koynda oynayalım diyo mesela 😂
Neraops UraSsmom benimde iki kızım var hiç istemiyorum dedim yani hayırlısı olsun diyorum ama kıllar rahat bırakmıyor küçüğü 9 qylik hemen hemen bende şimdilik düşünmüyorum rahatlayın hiç qma sağlıkla huyusunler evlatlarimiz🥰🥰
Reckless UraSsmom yukarda bahsettiğiniz kişi gibi olcak doğduğunda biri 5 biri 2 yaşında olucak inşallah😁
saclarinayildizdusmus UraSsmom benim ki hamilelik hormonlarından karman çorman 🤣🤣 20 ay olucak aralarında yani 2 yaşına girmeye yakın dogacak kardesi
saclarinayildizdusmus Demirac19 inşallah canım odayı ayırıcam bakalım. Evet işte yeni düzene alışmak gerekecek hangi vakit yemek yapıyorsunuz peki yaa aslında insan herşeye yetişir ama yorgun olunca işler dağ gibi görünür uykuyu alsak dinlensek cok şey yaparız kensinlikle 👍