saclarinayildizdusmus şimdi canım bence en büyük sorunumuz uyku sorunu bebeğimiz uyumayınca bizde uykusuz kalıyoruz yorgun bitkin halimiz kalmıyor birşey yapmaya ama mesela benim bebeğim nerdeyse iki yaşına giriyordu diğeri doğduğunda bende doğmadan önce odasını ayırdım zaten kesintisiz uyurdu sabaha kadar Maşallah. İşte bebeğim akşam erken uyurdu benimde zamanım oluyordu diğer bebeğimle ilgilenmek için tabi eşimde çok destek çıkıyor bebeğe bakıyordu bende duşa giriyordum işim varsa hal ediyordum. Uyku gibi yeme içme de düzene giriyor mesela ek gıda döneminde hep ayrı hazırlıyoruz herşeyi bebeğe özel buda çok, zaman alıyor ama sonra bebek bizim yediğimizi yiyor daha rahat oluyor. İnsan alışıyor anneliğe çocuk bakmaya zamanla 🌸 senin bebeğin ne kadarlık olucak diğeri Doğan’a kadar?