UraSsmom Kızlar kolaydan kastım acaba tecrübeleniyo muyuz artık. İlk bebeğimde ağladımı elim ayağıma dolanırdı nasıl sakinleştiricem nasıl susturucam diye. Mesela 2. Oldu ağlıyo evet çıldırdığı da oluyo 5.5 aylık şuan ama ben panik olmuyorum ve daha kolay sakinleştiriyorum. İlk bebeğimde onu uyutana kadar kahvaltı yapamıyodum. Bazen 12 1 hatta 3te bile kahvaltı yaptığım oluyodu. Şimdi hem kahvaltı yapıyorum hem oğlumu doyuruyorum biri de 23.5 aylık bu arada. Evet 2 küçük bebek çok zor ama sanırım idare etmeyi öğreniyoruz. Aralarında 18 ay var zorlandığım çok zaman olsa da sanırım hepsi bi tecrübe katıyo bana. Yani şuan bunu neden yazdım hiç bilmiyorum ama yeni anneler bu günler geçecek. Tek bebekle bile çok zorlanıyosunuz ya hani hepsi bitecek ben hiç geçmez ne zaman büyüyecek derdim nerdeyse 2 yaşına geldi 😍 Amaçsız bi post olsun buda, nolmuş..
papatyataneleriii UraSsmom Evet haklısın. İkinci çocuk daha kolay büyüyor ikinci çocukta hayatın bütün rutinlerini oturtabiliyor insan. Bende ilk çocuğum olduğu zaman günlerce yemek yemeden gezdiğim olurdu ağlardı ne yapacağımı şaşırırdım kolik bi çocuktu ama ikinci de öyle olmadı insan az çok neden ağladığını çözebiliyor sanırım bu arada benimde iki çocuğumun arasında 18 ay var. Oğlum 21 kızım 3 aylık 🥰
Mariposa UraSsmom aynen benim de 2 tane evladım var 2. Ye bakmak daha kolay geldi dediğiniz gibi büyük kiZimda saat 3-4 gibi kahvaltı ediyordum şimdi herseyi vakitlice yapabiliyorum kesinlikle tecrübe el alışkanlığı pratiklik kazanmayla alakalı
mehmel54 UraSsmom nedense bu post çok hoşuma gitti ilk anneliğim öyle tecrubesizdimki gerçi hâlâ tecrubesizim ama eskiye göre daha bilgiliyim zorlu dönemler geçirdim geçirmeye devam ediyorum ne zaman büyüyecek ne zaman gaz sorunu bitecek ne zaman dilinden anlamaya başlayacam vs vs derken 3 aylık oldu bile ve anlamaya başladım kızımı hâlâ daha zorlanıyorum bazen delirecek gibi oluyorum hiç geçmeyecek gibi geliyor ama bu postu okuyunca az da olsa sakinleştim biliyorum ki bu günler de geçecek ve ben bu günleri özleyeceğim 🥰
UraSsmom papatyataneleriii Yaa maşallah 😍 Evet herşey daha düzenli oluyo sanırım birde. Altından kalkabiliyoruz o yüzden. Allah kolaylıklar versin inşallah. 🤲🏻💙
Tosbikkkk alptoyyy çevremde iki çocuk yapanlar genelde hep pişman tabi herkesin kendi kararı Ama asla yetişemiyor sun Yetemiyorsun Biri diğerini kıskanıyor Hep koşturma halindesin Kolay diyenlere asla inanmıyorum
UraSsmom mehmel54 İnanılmaz özlüyorum cidden bu çok doğru. Ben büyük oğlumda telaştan nasıl yağıcam demekten yaşayamadım gibi geliyo bebekliğini o yüzden açmak istedim postu. Hepsi geçiyo ve bebek kokusunu özlüyosun. Şimdi bile 5.5 aylık bebeğimin ilk bebekliğini özledim. Hem büyüsünler rahat edeyim istiyo insan, hem de çabucak büyümesinler de tatlarına varayım 🥰💙
Halimea UraSsmom Haklisiniz benim bebeklerin arasında 16 ay var 3 tane yavrum var ama artık alışkanlık oluyo . ilk cocuk zorluyo, 2 alışıyosun , 3 evlata da artik cogu şeyi biliyosun . Aslında hepsinde aynı seyleri yaşiyoruz ama bünye alışıyo ve neye ağladıklarinı az cok çözüyoruz. 🤗
yinehamile35 UraSsmom benimkilerin arası da 18 ay ve 1 aylık oldu bugün oğlum.Valla bu kez çok daha rahatım bakımı konusunda ama tabi iki çocuklu olmak da ayrı bir farklılık ve sorumluluk olduğundan yine de zorlukları var ne yazık ki.Hala kahvaltımı vaktinde yapamıyorum.Evi hala boşveriyorum.Kimseyle hala görüşmüyorum.Tek fark haftada bir gün tek başıma özgür takılabiliyorum.Bi düzene girseler de ben de bi düzene girsem diyorum.Yorucu ama güzel ve evet ilkinde kastığım hiçbir şeyi ikincide yapmıyorum.
UraSsmom yinehamile35 Allah bağışlasın cnm. Evet aslında kasmamaktan geçiyo iş. İlkte öyle bi şansın olmuyo pek ama 2.de biliyorsun ne olacak ne yapacak yada yapacaksın
incii Uykusuzluktan hariç idare edebiliyorum 😅 hanımlar büyük çocuklarınızla günü nasıl değerlendiriyorsunuz. Pek ilgilenemiyorum 😔
susunbebekuyuyo UraSsmom valla benim ilk kızım 4-5 ay boyunca uyudu 2. kızım 3,5 ay gazdan kıvrandı bu konu dışında hep sakinim ilk kızımda da aynı şekilde çok paniklememiştim bir tek ek gıda da çok korkuyordum alıştıramam diye falan yani şimdi 2 kızımda daha rahatım küçük kızım gaz sancısından ağlardı yavrum o ağlardı ben ağlardım birde 1 hafta küvözde kalmıştı doğum sancılarım çok fenaydı şimdi diyorum ben ilkini doğurmamışım resmen
UraSsmom Reckless Kuzenimin çocukları biri 4 biri 2.5 yaşında biri de 2.5 aylık. Dün gece onlardaydık kız yaşıyo ya sıkıntı yok gibi 😂
Tosbikkkk UraSsmom hayır hayır hayır İkinci çocuk pişmanlıktır arkadaşlar Asla yetişemiyor sun İkisi birbirini kıskanıyor Ve kavga dövüş evde Kardeşlik sevgisini aşılayalım derken Birbirlerine kıskançlıktan düşman olabiliyorlar
Eslemsi_04 Tosbikkkk her cocuk bir değil arkadaşınız veya siz zorlandınız diye herkes zorlanmak zorunda değil kimisi iyiki 2. Olmuş dibile diyo
UraSsmom Tosbikkkk Hiç pişmanlık değil bence kişiye göre değişir o 🙃 Kuzenimin 3 çocuğu var ilki ortancayı döverdi ortanca şimdi küçüğü dövüyo. Benim oğlum gelip gidip kardeşinin ellerini yüzünü öpüyo. Ben nasıl pişman olabilirim ki mesela eriyorum onları öyle gördükçe. Arkadaşınız sorun yaşamış olabilir her bebek farklıdır
alptoyyy Tosbikkkk benim çevremde yapanlar çoğu iyiki olmuş tek kalıyordu şimdi beraber oynuyorlar en azından bir çocuk anneyi yorarmış iki çocuk birbirini
Demirac19 Tosbikkkk kolay değil tabiki ama ikinci çocuk ilkine göre daha kolay büyüyor çünkü tecrübe sahibi oluyorsun. En önemlisi anne piskolojik açıdan hazır olması lazım ki iki çocuğa verimli olabilsin ☺
Caglarass UraSsmom İlkinde bende kahvaltı yapamazdım sütüm bile kalmazdı, kek bisküvi atıştırıyodum mecburen. Şimdi ilki 23 ikinci 2.5 aylık, öğlene kadar kahvaltıyı, temizliği, yemeği hallediyorum 😂