Elam34 ObirAnnnee keske bastan soyleseydim onceki hasta oldugunda da böyle kustu durdu ates dusuruculeri iciyo sukur ama antibiyotik gordugu an kaciyo
Bursa97 Elam34 kaç keez kullanması gerekiyorsa o kadar hayır normal iğne şeklinde işte gidip vurduruyorsunuz sabah akşam mesela 3 günde gidil 3 gün sabah akşam veya 1 haftaya 1 hafta sabah akşam normal olarak iğne vurduruyorsunuz çocuğa işte
Sldmrt Elam34 Seruma da katıyorlar ama normalde iğne şeklinde kalçadan yapıyorlar eğer içiremiyorsanız.
momcan Elam34 kızım da ateşlenmişti hem diş hem enfeksiyon ateşi şurupları içmeyince iğne kullanmıştık bacaktan yapıyorlar. Biz doktora yazdırıp özel poliklinikler vardı oraya gidip yaptırıyorduk 15 TL iğne vurma ücreti alıyorlardı o zaman.
Noname21 Elam34 içmiyorsa iğne verirler damardan da verirler serum şeklinde olmasa da sulandirip yapılıyor. Ama xocuklar icin iğne yazarlar genelde . Iecillin deposilin falan.
Hemsireannis Elam34 merhaba 3 yaş altına bacaktan yapılır popo da kaslar daha tam gelişmemiştir zayıfsa çoğu zaman 6 yaş altına bile bacaktan yapılabilir. Bide antibiyotik iğneler yakar biraz bebiş ağlarsa korkmayın 🍀