Anneler yardim kizim kaç gundur atesler içinde yaniyo antibiyotik verdi doktor ama verdigim gibi kusuyo o yuzden etki etmiyo cok korkuyorum atesi 40a cikiyo sürekli ilac icirmekten helak oldu aramizda antibiyotik serum olarak alan var mi esime soyledim ilk defa duydum oyle verilmez dedi basima gelen varsa nolur bi yardim edin yarin tekrar gitmeli miyiz antibiyotik kullanamadik diye ne yaptiysam kustu