Hangimizin gidiyo ki. Aslında çok azimli çok istikrarlı olursak gider ama ben de o hırs yok. 1 gün dikkat edecek olsam 2. Gün aman zaten 7 ay oldu bebek emziriyosun ne olacak diyip ne var ne yok yiyorum. Ama hırslı olanlar öyle yapmıyo işte . Yedikleri her şeyi hesaplayıp üstüne bir de spor yapıyolar . E tabi öyle olunca da biz yerimizde sayıyoruz