denizz06 ya hala olmadım acaba stresten mi bilmiyorum bugün 6.günüm artık gecikeli sabahta test yaptım negatif çıktı öbür kürtaj olduğum hamileliğimde 5.gün gecikmemde test yapmıştım bir dakıka içinde ikinci çizgi kıpkırmızı çıkmıştı hemen olsam pozitif görürdüm dimi ya geç döllenme falan mı oldu da acaba ondan mı adet olmuyorum yada ondan mı test negatif gösteriyor kafam çok karıştı 😂