denizz06 eşime söyledim beş gün geçti adet olmadım diye en son böyle üç buçuk ay önce de beş gün gecikmem olmuştu ve test direk sonuç iki çizgiydi sonrasında kimyasal gebelik oldu kürtaj oldum az önce yine olmadım diyince bana dön bi yüzüne bakiyim dedi baktı yok bu tipte hamile tipi yok dedi ne alaka be dedim öbüründe hamile olduğunu bilmeden yüzüne bi parlama güzellik gelmişti cünkü dedi güya beni böyle rahatlattı 😂😂