25 mart doğumlu oğluşum ve bizde de durumlar aynı.Çevreyi tanımaya başladılar ve sürekli kucakta dolaşmak istiyorlar.Belimiz kopma noktasına gelse de kucakta oda oda gezip herşeyi tanıtıyoruz:) markette, sokakta ne var ne yok anlatıyorum😊 görenler deli sanıyor olabilir hatta😊
şuan atak dönemindeyiz ama ben mutlu oluyorum.Biliyorum ki geçecek ve atak dönemi sıçrama dönemi.Bebişlerimiz büyüyor😊