Zeynep42 MelikeeA inşaallah geçicek canım biz galip gelıcez Allahın izniyle ama ben mamada verıyorum bırazda ondan oldu galıba bugun karar aldım bıdaha şırıngayla verıcem
MelikeeA Zeynep42 bende veriyorum mama mecbur canım süt yetmeyince şırıngayla dene bakalım bi olmazsa bi de ben deneyim nasıl olcak
Erdeminannesi1 mehtapmirayuygun 14 mart bizde bu ara pek kucak sevdalısıyız hep ilgi sohbet halinde oyun halısında bile beraberiz😀🙈gece uykuları çok şükür ama gündüzleri kısaldı bazen toplam 2-3 saat 😬
MinikMucizeemm Erdeminannesi1 bizde 7 mart doğumluyuz sizinle aynı durumdayız hep bir ilgi hep bir sohbet halindeyiz kızımla 😊
MinikMucizeemm Erdeminannesi1 bizde 7 mart doğumluyuz sizinle aynı durumdayız hep bir ilgi hep bir sohbet halindeyiz kızımla 😊
mehtapmirayuygun Erdeminannesi1 gündüz uykusu maksimum yarim saat bile yok yanlız kalsın da istemiyor huysuzluğu da çabası
Burcumom mehtapmirayuygun bizde de durumlar aynı 4.ay aşısından sonra çok değişti bizde 5 mart doğumluyuz. Ne güzel uyku düzenimiz vardı alt üst oldu şimdi cuma günü bexcero var yine zor geceler gündüzler beni bekliyor.🤦🏻♀️
elif2223 mehtapmirayuygun benim kızımda 19 mart doğumlu acayip derece huysuz artık kucakta bile mızmızlanıyor uykuya direniyor son bikaç gündür arabasıyla gezdirrerek uyutabiliyoruz uyanık olduğu sürece hep kucakta geziyoruz napıcaz bilmiyorum nasıl bir atak dönemiyse bitmedi gitti
mehtapmirayuygun elif2223 of valla ya kucakta bile ağlar vaziyette önceden kucakta susardı ama artık yok dakikası dakikasını tutmuyor gülerken ağlamaya başlıyor nasıl bir atak dönemidir bu
elif2223 mehtapmirayuygun benim kızımda 19 mart doğumlu acayip derece huysuz artık kucakta bile mızmızlanıyor uykuya direniyor son bikaç gündür arabasıyla gezdirrerek uyutabiliyoruz uyanık olduğu sürece hep kucakta geziyoruz napıcaz bilmiyorum nasıl bir atak dönemiyse bitmedi gitti
Merve15 Zeynep42 biz de 26 mart doğumuyuz süt için hala uğraşıyoruz ama şuan sadece mama alıyor ve bizimkinde de mama reddi var. Yemek istemiyor, tadından mi diye mama değişikliği yapalım dedik ondan değil diğerinde de aynı
Merve15 Zeynep42 yok ilk başlarda o çok güzel emdi sütüm gelmedi, sonra biberonla alıştı eds denedik yine gelmedi..
MelikeeA Zeynep42 merbur mamayı biberonla veriyorum ilk başlarda şırıngayla veriyordum ama yarısını çıkarıyordu
MelikeeA Zeynep42 merbur mamayı biberonla veriyorum ilk başlarda şırıngayla veriyordum ama yarısını çıkarıyordu
Zeynep42 MelikeeA işte benım kızımda öle yapıyor yarısını çıkartıyor ve bıberonla içtıgı kadar içmıyor alıştırma bardagı almayı düşünüyorum o meme reddı yapmıyormuş
MelikeeA Zeynep42 o da olabilir bizimki bardaktan su içmeyi seviyor biberondan içmiyor mesela denemek lazım inş bırakmazlar memeyi 🙏🙏