bukaga evet reaktif diye bir kavramın bahsediyorlar bu noduller eğer reaktifse enfeksiyondan olduğu konusu biraz daha netleşiyor ama yine de takip gerekiyormuş.Bize antibiyotik verdi ama nedense kullanmak istemedim ben 1 yaş açsısından sonra olabileceğini dusundum ve de korona gecirdi o ara ikisi birden