Aysnrblghn bende gittim hemen gitmem mi kuzu beynimden asağı kaynar sular dokuldu aynısını sölediler bana da usg e gerek görmedi yalnız, ilk önce yakında bir hastaneye gittim tomografi dedi radyasyon olmasım usg cekilsim dedm baska hastameye gittim doc.dr. Vardı üst solunum yolu enfeksiyonu gecirmiş gi 1 aya geçer dedi takip edelim dedi… usg de iyi huylu oldugu anlasılıyor mu ? Takip ediyor musun canım sende?