Altayaaa şunu da belirteyim emziren annelere önerilmiyor ve tansiyon düşüklüğü yapıyor
750 ml su
2 yemek kaşığı yeşil çay
1 adet soda
Yarım limon suyu
Çayı suda demliyoruz ve kalanları bir şişede birleştiriyoruz gün içinde tüketiyoruz ben sıcak sevmediğim için buzdolabında bekletiyorum soğuyunca içiyorum