Altayaaa her sabah normal çay yerine yeşil çay için. Hem enerji veriyor hem ödem atıyor. Diyetteyim 6-7 aydır 17 kilo verdim. Öyle cok aşırı da dikkat etmiyorum yediğime. Sporda yapmıyorum
bi de bağırsakları çalıştırması için 2 günde bi kayısı çayı içiyorum.