cemreduru2 Motattisemuittur benim kızımda öyle sürekli agzını pırrttt edip dışarı tükürüyor, salyası akıyor. beslenme reddi de mevcut uykuya direnme huzursuzluk hepsi aynı 🤦♀️🤦♀️ 4 ay 8 günlük
Motattisemuittur cemreduru2 dediklerinizin hepsi var uyurken ağlıyor gibi sızlanıyor ıııı diye sağ göğsü almıyor bugün post bişe açtım zor bi dönem bakalım
Cagla91 Tlnmlk 4 gün sonra 4 aylık olacağız. Benim kız da aynen böyle. Beni emmiyor mamayı da zorla içiriyoruz. Aç olduğu icin uyutamıyoruz. valla ben de ağlıyorum hep sinirden. Allah yardımcımız olsun cok zormuş bu ay ya
Burcualpos1 Tlnmlk erken çıkabilir canim benim 5 aylık oğlum 4 buçuk aylıkken hem atak hem diş aynı anda yaşadık söylediğiniz belirtilerin hepsi mevcuttu 4 buçuk aylıkken dişi patladı erken çıkması iyi değil diyorlar ama