Gaye101 Erkek_Anesi59 emeklemeyebilir. Kendi kaygılarımızı çocuğa yansıtmayalım. Benimki de emeklemedi hiç sadece geri geri gitti. Ama yürümek için çok çabalıyor. Kafaya takmayın
Haydinn Erkek_Anesi59 9 buçuk aylık olduk asla bi çabası yok bende zorlamıyorum artık döne döne ulaşıyor gitçeği yere 😂 Adım bende sizin gibi attırıyorum yürüyor ama öyle tutunup kalkma koltuk kenarlarına tutunup yürüme yok maalesef en Kısa zaman da olur inşallah 🙂
Leylaa_ Tubasel5 Bizim ki 8 buçuk aydan itibaren gitti gece çok sık uyanıyor sürekli yanımda yatmak istiyor. Yatağında olduğunu anlayınca uyanıyor. Gündüz bazen güzel uyuyor bazen hiç uyumuyor. Uykuya dalması zorlanıyor ağlıyor . Çok zorluyor beni 😵💫😵💫😵💫
Tubasel5 Leylaa_ Ay tıpkı aynı .. babasını içeri yolluyoruz gecenin bı baktı. Çok zor vallahi 😥 1 yaş düzelir diyorlar kimi 2 diyor. Zombi gibi geziyoruz artik
Busranur_65 Erkek_Anesi59 bi Yakınımın kızı 11 aylık gibi emekledi şimdi bütün gün emekliyor ama henüz yürüme başlamadı bazı bebeklerde geçikebiliyor benim kızım 4 aylık bakalım ne zaman emekler 🤷🏻♀️
Erkek_Anesi59 Busranur_65 evet bizdede halen yok bakalım artık ne zaman isterse o zaman emekler yürür çokta onu sıkmıyorum bu konuda arada yaptırmaya çalışıyorum o kadar