Hilosssazra okul öncesk öğretmeni diyebilirim ki cok erken. Su yöndenerken diyorum 5 yaşına gelince sıkılmış olacak. Bizim kurumda 5 yaşına gelip 2 yaşında baslayan öğrenciler okula gelmek istemiyorjm burayi yakmak istiyorjm gibi ifadeler kullaniyolar. Okuldan soguyolar