Piraye2021 bende ayni problemi yasamistim benimde sutum hem tazyikli hemde bebegimde reflu vardi. Sag dediler sagdim oncesinde daha beter oldu sut cogaldi kime soylesem ah ne guzel dediler ama bebegin icemiyorsa sutun az cok ne fark eder deme. Birgun hatta icerken bogulma tehlikesi atlattik hemen doktora gittik reflusu oldugunu orda anladik. Hem ictigi geri gelemsi kusmasi hem sutun cok gelmesi cocuga agir gelmisti. Gel gelelim ben oyle korkmustum ki meme vermeye korktum simdi 5 aylik o artik buyudu daha guclu emmebilir ve bogulma tehlikesi yasamaz Allah gostermesin bir daha ama reflusu oldugu icin hic geri meme veremedim cunku sutu koyulastirip oyle iciriyorum. Keci boynuzu tozu ile 5 aydir sutumu sagiyorum biberonla iciriyorum. Yeterki anne sutu icsin diye. 3-4 aylik olunca bebek tazyik sutu hakkindan gelebiliyor ama daha kucukse zor oluyor. Biz cozumu sagip biberonla vermekle bulduk yoksa her beslenmede kalbim durcak gibi korkuyla yasiyordum. Sutun az olmasida cok olmasida problem malesef.