Ben de bu sorunu yaşadım. Bebeğim boğulacak gibi olurdu. Sürekli boğazına süt kaçıp ağlardı. Çok araştırma yaptım. Bana en iyi gelen yatarak emzirmekti. Ben eğimli bir şekilde sırt üstü yatıyordum. Bebeğim de yüzüstü üstüme yatıyordu. Emzirme öncesi de soğuk uygulama yapıyordum. Ama hiçbir yöntem tam anlamıyla sorunu çözmüyor. Bunları yaptığımda daha az boğazına kaçıyordu sadece. Tek çözüm zaman. Bebeğim çene kaslarının kuvvetlenmesi bence. Oğlum 5.5 aylık 4 aylıktan beri tazyik sorunumuz kalmadı çok şükür. İnsan çok kafaya takıyor ama bu günler de geçiyor.