Melikeakiner Bebelac gold güzel bir mama, fermente olduğu için sinidirimi rahat. Gaz ve kabızlık yapmıyor.. Gelişimide iyi.
kiliclar [bilinmeyen] bebelac gold yiğenim içiyor canım hiç bilmem gazdan kabızlıkdan yana şikayetleri olsun sindirimi kolay o yüzden rahat ediyorlar.
sinemss Vldn ben bebelac gold 2 numara kullanıyorum cokta memnunum açıkcası gazınıda kolay çıkartıyor sindirimide kolay gelişimi ve kilosuda güzel ilerletiyor çocugu şişirmiyo