balannesiii Vldn ben kullanıyorum canım 4 aydır cokta memnunum kabızlığımızı bile bitirdi şükür öyle fos kiloda aldırmıyor gerçi ben zaten günde 2 kere veriyorum en fazla
Minikbirel O kadar mama denedm benm bebegmde bunu sevıo uzun sure hıpp kullandm ıstahsz dıodum meger mamayı beyenmıomuş
Vldn balannesiii ben kızımın kilo problemi olduğu için kullanmak istedim ama yanlış bir seçim mi oldu 🤔
balannesiii Vldn yok canım şişirmiyor anlamında dedim gerci ben az kullanıyorum günde en fazla 2 kere sen fazla kullanırsan toparlar tabi bence güzel bir seçim🥰
Minikbirel Vldn kullan cnm buna devam et ben 3 ay kullandm hipp bebeim cok gazlı bıde cok korkuodum daha kotu olursa dıe ama ıyı geldı sukur
Gselen Vldn anne sütü var mı bir de kaç cc önerdi Dr? 1 ay kadar kullanın kilo alımına göre değiştirirsiniz