Bende ilk doğumumda 5 ay boyunca döküldü. Kel kalmaktan korkuyordum artık alnım açıldı her saçımı gören aaa saçların ne çok açılmış derdi sanki ben görmüyorum. Kuru olması saman gibi durması da ayrı bir konu. Eşim evde yerlerdeki saçlardan şikayet ederdi. Sonra zamanla geçti. Şimdi ikinci doğumu yaptım 2 buçuk ay oldu nazar değmesin dökülme yok ama şimdilik 😄😄